La Societat Catalana de Matemàtiques conjuntament amb la Societat Catalana d’Estadística organitza una jornada dedicada a promoure l’activitat de les matemàtiques i l’estadística en el món empresarial. El títol d’aquesta jornada és La Funció de les Dades. Les places són limitades i cal enregistrar-se prèviament en aquest enllaç.
La primera part de la jornada (matí) estarà formada per tallers d’una hora que tenen l’objectiu de donar eines, algunes més conegudes i d’altres de menys, que ajudin a les empreses a treballar amb les seves dades.
En la segona part (tarda) tindrem xerrades amb gent del món empresarial que ens explicarà la seva visió i experiència al voltant de l’ús de les matemàtiques i l’estadística en el món empresarial.
La Jornada tindrà lloc el 14 de novembre a la sala Prat de la Riba, IEC. Carrer del Carme, 47.